جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

انواع مدل های شلوار

انواع شلوار را می توان با هر نوع سبک پوششی هماهنگ کرد، ولی یک اشتباه کوچک در انتخاب انواع شلوار، شما را از کسی که در پوشیدن لباس های مد روز، حرفه ای بنظر می رسد تا حد یک فرد بی تجربه و خام در این مورد تنزل می دهد.

راسته یکی از انواع شلوار

یکی از انواع شلوار، نوع راسته است و رایج ترین نوع شلواری است که احتمالا یکی از آن ها را دارید و هر روز برای رفتن به محل کار خود آن را می پوشید.

منظور از شلوار راسته، شلوارهایی است که در موقعیت های رسمی و نیمه رسمی پوشیده می شود؛ این نوع از شلوار را می توان با کت و یا بدون کت پوشیده و بخش جلوی آن زیپ یا دکمه دار است.

جین یکی از انواع شلوار

یکی از انواع شلوار،  نوع جین است که از مواد ضخیم و محکمی به نام دنیم تولید می شود. تمام درزهای این مدل شلوار با نخ ضخیم در دو ردیف کنار هم دوخته می شود. شلوار جین ابتدا مخصوص زمانی بود که فرد قصد انجام کارهای سخت و سنگین داشت و البته بعد ها به نماد جوانی تبدیل شد.

سرهمی یکی از انواع شلوار

یکی از انواع شلوار؛ نوع سرهمی است که به خط کمر متصل است. دوخت آن از گردن شروع می شود تا در بخش جلو و عقب، به شلوار می رسد. جیب های این مدل از شلوار هم اکثر مواقع، روی شلوار و نزدیک درز کمر دوخته می شوند.

کارگران معمولا لباس های سرهمی می پوشند و با این حال، این مدل یکی از مدل های محبوب کودکان هم است .

کوتاه و گشاد یکی از انواع شلوار

این نوع شلوار که شلوارک هم نامیده می شود تا روی زانو یا کمی بلند تر است. شلوار کشی زنانه هم که قد آن به اندازه سه چهارم یک شلوار معمولی است، نوعی شلوار کوتاه به شمار می آید.

حرم یا هندی یکی از انواع شلوار

این نوع شلوار در دو بخش کمر و مچ پا جمع می شود که برای جمع کردن پارچه در بخش کمر یا مچ پا، می توان از بندهای کشی یا کمربند با نخ کشی استفاده کرد.

 جالب نکات خرید شلوار کتان را هم بخوانید. 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.